lørdag den 19. juli 2014

Sommerferien so far...

Ja, den er egentlig mest brugt i Lotzes have…
På tæpper på græsset - med venner, børn og både det ene og det andet hold bedsteforældre…
Det har faktisk været helt vildt hyggeligt.
Som en lang picnic med indbygget underholdning.
Og altså…
Jeg er bare så stolt af min lille helt vildt seje og dygtige pige. 







Jeg har tidligere nævnt det, men gør det gerne igen…
Er du i Odense i løbet af sommeren, så smut forbi og bliv underholdt - det er gratis og det er godt!





3 kommentarer:

Albertemor sagde ...

Hun er så fantastisk dygtig. Det er et super godt stykke. Vi så det i høj solskin en torsdag formiddage. Alberte elskede det lige så meget som sidste år. I morgen kommer der et indlæg på min blog om det. Håber det er ok at jeg poster et billede vi tog med din datter på. Alberte var vild med Tommelise.

betine sagde ...

Selvfølgelig er det det :) Det vil jeg glæde mig til at se!
Det er bare rigtig godt! Viola elsker det også :)

Maria sagde ...

Jeg kan godt forstå at du er stolt af din pige - og hold op hvor er hun bare smuk.
Kh Maria